funkyangelgirl

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Update

Av Lena jönsson - 4 oktober 2011 11:43

Är väl dax för en uppdatering

Vet egentligen inte vad jag ska skriva

Känner inte för något just nu

Känner mig så ur gängorna

Gör bara det som förväntas av mig

En miljon tankar snurrar samtidigt som jag känner mig tom

Konstig känsla men så känns d just nu

Kämpar för att hålla upp en fasad

Allt för att jag inte orkar

Orkar inte prata om det

Önskar bara att vissa kunde fatta vad dom gjort å ta sitt förbannade ansvar

Ta sitt ansvar å konsvekvenserna av deras EGET val

Men icke

Det e väl för mycket begärt egentligen

Lättare att anklaga och lägga sitt eget dåliga samvete på någon annan


I forgot what to do to fit the mold,
The more I try the less it's working,
'Cause everything inside me screams
No, no, no, no, no...

Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are!


 



 
 
Ingen bild

Sara

4 oktober 2011 12:11

Jag Älskar Dig Syster Yster <3<3
Glöm inte det ;)

 
Ingen bild

zezze

4 oktober 2011 23:15

Finns här gumman <3 o de vet du...vi tjejer e fighters! possen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena jönsson - 9 september 2012 19:05

Höst i luften.. Ett halvår sen lillkillen kom till världen Var har detta halvår tagit vägen??     Har inte mått så bra på sista tiden. Finns dom i min närhet som vet varför   Stort tack till Peter som funnits där å lyssnat när d var k...

Av Lena jönsson - 21 juli 2012 19:33

För 4½ månad sen föddes du Vår fina lilla pojke    3 veckor för tidigt kom du in i denna värld med en raketfart..  För när du väl tyckte d var dax å komma gick d undan Vår lilla fina racerbebis Å i samma takt har du fortsatt För varje...

Av Lena jönsson - 19 januari 2012 20:50

Trodde att starten på 2012 skulle vara bättre än den varit... Men icke Känns som det ena efter det andra hela tiden kommer Det ena negativa besked efter det andra Det är en fin liten hög som ligger där nu å gror Kanske därför man e så trött...

Av Lena jönsson - 12 november 2011 15:49

Har haft en del tankar den sista tiden Inte riktigt vetat hur eller om man ska uttrycka dom Men känner att det är dax att göra något Det får bära eller brista Känns som det kvittar i dagens läge   Det är snart ett år sen som jag valde att...

Av Lena jönsson - 13 juli 2011 16:40

Mycket far runt i skallen just nuVågar jagKan jag?Det är så mycket jag vill just nuMen frågan är....Går det att genomföra?Vissa saker ja d gör dom säkert.. Men de andra..Där e fråganVågar jag släppa in dig helt??Vågar jag lita på dig fullt utVisst du...

Presentation


Undrar du något fråga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards